Klienci naszego sklepu - odziezgastronomiczna.pl - mają prawo do zwrotu nieużywanych towarów. Zwrot jest możliwy do 7 dni od daty dostarczenia zamówienia do klienta.

Poniesiony przez klienta koszt zamówienia zostanie zwrócony przelewem bankowym lub przekazem pocztowym w terminie do 10 dni roboczych, od momentu dostarczenia zwracanego towaru do siedziby naszej firmy ( w nienaruszonym stanie ).

Zwrotu towarów należy dokonywać pod adres:

GQ GROUP SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA

REGON:

382959821

NIP:

6793182771

KRS:

0000779158

Adres firmy: Cechowa 51/26, Kraków, 30-614

Telefon kontaktowy w sprawie dodatkowych informacji: 667 758 735

Bank PEKO:

87 1240 5080 1111 0010 8971 2813

Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany, kompletny i bez żadnych śladów użytkowania. Przy zwracanym towarze muszą znaleźć się dokumenty zakupu: oryginał dokumentu WZ lub kserokopia Faktury VAT lub oryginał paragonu. Przy zwrocie musi się znaleźć również formularz zwrotu towaru.


W momencie zwrotu towaru, na który została wystawiona faktura VAT na firmę, można go dokonać wyłącznie w porozumieniu z naszą firmą Heroes Group. Po akceptacji zwrotu przez naszą stronę, w czasie do 5 dni roboczych zostaną wystawione i wysłane na adres wskazany w zamówieniu oryginał i kopia faktury korygującej. Zwrot kosztów zamówienia klient otrzyma w czasie do 14 dni od daty dostarczenia do siedziby firmy Heroes Group zwracanego towaru oraz podpisanej kopii faktury korygującej. Zwrot pieniężny zostanie dokonany na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

Uwaga!


Nie można dokonać zwrotu towarów, którego przedmiotem są: produkty na zlecenie zamawiającego z wykonanymi wszelakiego rodzaju nadrukami, haftami lub naszyciami, produkty ze strefy Premium oraz produkty wyprodukowane lub sprowadzone na indywidualne zamówienie klienta, z pominięciem standardowej oferty sklepu.